Tanuláskutató Intézet

A Tanuláskutató Intézet 2021 decemberében jött létre. Az Intézet célja, hogy kiváló kutató/szakértőkből álló és a legfejlettebb nemzetközi szakmai közegbe bekapcsolt szakmai közösséget működtessen, amely a hazai és Kárpát-medencei oktatásügyi narratívákat egy XXI. századi keretbe helyezi. Az Intézet legfontosabb szakmai küldetése a XXI. századi globális oktatásügyi trendek tárgyilagos elemzése és intelligens átfordítása versenyképes magyar megoldásokká.

A Tanuláskutató az MCC képzési programjainak házon belüli pedagógiai értékelését és fejlesztő tanácsadását is ellátja. Törekszik az MCC pedagógiai hozzáadott értékének kimutatására és a pedagógiai innováció támogatására.

Az Intézet fő profilja a kutató és elemző munka, amit erőteljes nemzetközi jelenlét és aktív társadalmi kommunikáció egészít ki. Az Intézet működése során folyamatosan keresi a többi MCC-s intézettel és iskolával való szakmai szinergiákat és együttműködést. Az Intézet közreműködik az oktatás kérdései iránt érdeklődő MCC-s hallgatók képzésében és szakmai orientálásában. Az Intézet kommunikációs csatornái elérik a Kárpát-medencei pedagógus közösségeket is, és szemléletformáló, innovatív energiákat visznek be a hétköznapok szakmai gyakorlatába.

Az intézetet Setényi János oktatáskutató és fejlesztési tanácsadó vezeti.

Munkatársak

Dr. Setényi János
Tanuláskutató Intézet igazgató
Tanuláskutató Intézet
Dr. Dominek Dalma Lilla
Kutatásvezető
Tanuláskutató Intézet
Dr. Fazekas Ágnes
Kutatásvezető
Tanuláskutató Intézet
Hal Melinda
Kutatásvezető
Tanuláskutató Intézet
Prof. Dr. Halász Gábor
Senior kutatásvezető
Tanuláskutató Intézet
Fodor Richárd
PhD kutató
Tanuláskutató Intézet