Mit árul el a kutatás?
- 2019 és 2024 között a vállalkozások többsége továbbra is beruházott, fejlesztett és a minőségre fókuszált
- A magyar üzleti szektor válságállóbb lett – de így sem mindenki éli túl a küzdelmes éveket és a verseny élesedését.
- Stratégiai gondolkodás és vevőorientált működés nélkül nincs növekedés – a nagy kérdés: kik lesznek a jövő nyertesei?
Zulik Ákos, az MCC elismert oktatója, a kutatás legizgalmasabb eredményeit és összefüggéseit tárja fel, bemutatva, hogy Magyarország vállalkozásai hogyan tudnak minőségi ugrást elérni a mostani gazdasági környezetben.
Ha érdekel a magyar vállalkozások jövője, a siker titkai és a túlélés stratégiái, ne hagyd ki ezt az előadást!
Előadónk: Zulik Ákos - MCC Közgazdasági Iskola vezető oktatója, CEE Connectivity Hub vezetője