Mit árul el a kutatás?

  • 2019 és 2024 között a vállalkozások többsége továbbra is beruházott, fejlesztett és a minőségre fókuszált
  • A magyar üzleti szektor válságállóbb lett – de így sem mindenki éli túl a küzdelmes éveket és a verseny élesedését.
  • Stratégiai gondolkodás és vevőorientált működés nélkül nincs növekedés – a nagy kérdés: kik lesznek a jövő nyertesei?

Zulik Ákos, az MCC elismert oktatója, a kutatás legizgalmasabb eredményeit és összefüggéseit tárja fel, bemutatva, hogy Magyarország vállalkozásai hogyan tudnak minőségi ugrást elérni a mostani gazdasági környezetben.

Ha érdekel a magyar vállalkozások jövője, a siker titkai és a túlélés stratégiái, ne hagyd ki ezt az előadást!

Előadónk:  Zulik Ákos - MCC Közgazdasági Iskola vezető oktatója, CEE Connectivity Hub vezetője