„A jövő iskolatermei” című előadásában Avrum Tomer, a Kohelet Policy Forum oktatáspolitikai osztályának vezetője azt vizsgálja, hogy a digitális átalakulás hogyan alakítja át a tanítás és a tanulás folyamatát.
A technológia folyamatos fejlődésével a hagyományos osztálytermi modelleket új eszközök, platformok és elvárások teszik próbára. A szakértő többek között az oktatást érintő digitális integráció lehetőségeiről és kockázatairól fog beszélni, beleértve annak a tanulók elkötelezettségére, a tanári szerepekre és a méltányos oktatásra gyakorolt hatását. Emellett kitér arra is, hogy a politika hogyan támogathatja az innovációt az alapvető oktatási értékek veszélyezetetése nélkül. Avrum Tomer nemzetközi példákra és saját tapasztalataira támaszkodva mutatja be, hogyan alkalmazkodhatnak az iskolák a 21. századhoz. A jelenlévők olyan új trendekkel ismerkedhetnek meg, mint a mesterséges intelligencia az oktatásban, a személyre szabott tanulás, vagy a hibrid osztálytermi környezet.
Előadó: Avrum Tomer, a Kohelet Policy Forum oktatáspolitikai osztályának vezetője
Moderátor: Fodor Richárd, a Tanuláskutató Intézet kutatásvezetője
Az eseményt a Budapest Summit on Technology and Society harmadik napi programjának keretében rendezzük, részletek az alábbi honlapon: https://budapestsummit.mcc.hu/
In this talk, our participants will explore how digital transformation is reshaping the way we teach and learn. As technology continues to evolve, traditional classroom models are being challenged by new tools, platforms, and expectations. Avrum Tomer will address the opportunities and risks of digital integration in education, including the impact on student engagement, teacher roles, and educational equity. He will also discuss how policy can support innovation without compromising core educational values. Drawing on international examples and his own experience, Tomer will present a vision for how schools can adapt to the 21st century. Attendees will gain insight into emerging trends such as AI in education, personalized learning, and hybrid classroom environments.