Olvasási idő: 2 perc

Július 18-án, hétfőn vette kezdetét a második nyári tábor. Kolozsvárról indultunk Révfülöpre, hosszú út után megérkeztünk a szállásra, ami elképesztően hangulatos volt. Mobilházakra voltunk felosztva, 4-5 fős házikók voltak. A tervezettnél hamarabb érkeztünk meg, így volt egy kis időnk fürödni a Balatonba, kényelmesen elfoglalni a szállást és megismerni a számunkra új személyeket. Este a hivatalos tábor megnyitója után elmentünk a Tóth vendéglőbe vacsorázni. Személy szerint én elégedett voltam az étellel, minden nagyon finom volt és annyit repetázhattunk amennyi belénk fért. Ezután ismerkedős játékok voltak, ami segített nyitottabbá tenni a társaságokat az új emberek megismerésére.

Július 19-én, kedden a tábor helyszínén reggelivel kezdtük a napot, majd a vízimentők előadását hallgattuk a kikötőben. Tartalmas előadás volt, és rengeteg új információhoz jutottunk. Ezt követően Nagy Péter előadására mentünk, aki az identitásról és szerepekről beszélt. Ebéd után szabadprogram következett, hogy kipihentek lehessünk a vitaakadémiára. Az pihenő után kiválaszthattunk egy témát, amiről vitázhattunk, hogy kipróbálhassuk képességeink. Miután lejárt, elmentünk vacsorázni, ezt követően csapatépítő tevékenységek voltak.

Július 20-án, szerdán reggeli után elmentünk egy túrára, és felmehettünk egy kilátóhoz, hogy egy gyönyörű kilátásunk legyen a Balatonra. Ebéd után lehetőségünk volt vitorlázásra, hármasával lehetett menni, és amig egyesek vártak, nyugodtan mehettek kipróbálni a kajakozást meg a SUP-ot. Vacsora után pedig tábortüzet raktunk és pillecukrot sütöttünk.

Július 21-én, csütörtökön reggeli után összepakoltunk és elindultunk haza fele. Nagyon hálásak lehetünk a szervezőknek hiszen bármilyen probléma merült fel, ők egyből reagáltak és professzionálisan megoldották. Bármi legyen rájuk lehet számítani, mert nem csak csodás kirándulásokat meg ezer más programot szerveznek, de egy családias hangulatot is adnak. Igaz, hogy emiatt fájó szívvel megyek haza, viszont tűkön ülve várom a következő programokat.

Bátran merem kijelenteni a többi táborozó helyett is, hogy sok szép és a nyarunkat meghatározó emlékkel gazdagodhattunk, sose felejtsük el ezeket a napokat!