Olvasási idő: 2 perc

Flow élményről, teljesítményoptimalizáló eszközökről és oktatási innovációkról hallhattak az érdeklődők a veszprémi MCC pedagóguskonferenciáján.

A tantermekben azonnal alkalmazható praktikákat mutatott be Dominek Dalma, aki az NKE adjunktusa és a MCC Tanuláskutató Intézet kutatásvezetőjeként a flow élményhez hozta közelebb a hallgatóságot.

Ezt követően Sörény Edina, az MCC kutatási koordinátora és Szuromi Márton, az MCC laborasszisztense a Mentális Edzőterem csúcstechnológiás eszközeit mutatta be, amelyeket a pedagógusok ki is próbálhattak a helyszínen. Az MCC csúcstechnológiás eszközparkja a tanulási készségek fejlesztését, a mentális egészség fenntartását és a teljesítmény optimalizálását többféle eszközzel (meditációs fejpánt, testszenzor: multimodális bioszenzor, okospóló, okos ékszerek, testtartásjavító készülék, elalvást segítő eszköz, audiovizuális agyi stimulációs készülékek és digitális hangtálak) támogatja. E technológiák a hétköznapokban is egyszerűen lehetővé teszik a fiziológiai adatok és a mentális események nyomon követését. Fejleszthetők a kognitív és regenerációs képességek, a stresszel való megküzdés képessége, a tanulási készségek, illetve a fizikai jóllét javítása is lehetséges.

A Vezetőképző Akadémia innovációs tanácsadójának, Pap Henriknek a Design thinking az oktatásban című workshopján interaktív, játékos csapatmunka keretében, a design thinking módszer segítségével a vendégek megalkothatták az ideális oktatótermet a flow-élmény elérése céljából.

A bőséges, innovatív és interaktív programok mindenkinek elnyerték a tetszését.