Olvasási idő: 2 perc

Az innováció és kreativitás üzleti sikerre gyakorolt hatásáról beszélt előadásában Deepak Ohri, a Lebua Hotels and Resorts alapítója és vezérigazgatója. A luxushoteleket üzemeltető indiai üzletember a Budapest Lectures programsorozat vendége volt.

Az innovációt mindenféleképpen a kreativitásnak kell megelőznie – kezdte Deepak Ohri, hozzátéve, hogy aki sikert akar elérni az nem lehet kreatív, mivel a siker az egy vágy és nem valaminek az eredménye. Beszédében kifejtette, hogy a mesterséges intelligencia előretörésének ellenére még a mai napig is meg lehet találni olyan piaci rést, amely üzleti potenciállal rendelkezik: olyan hotellánc kiépítése, amely a világ összes nívós borvidékén megtalálható lesz. Deepak Ohri kifejtette, hogy nem minden luxus, ami drága. A luxus kifejező – hangsúlyozta, hozzátéve, hogy amikor az ember luxuscikket vesz, nem csupán egy terméket vásárol, hanem egy történetet is. Az indiai üzletember beszélt arról is, hogy a kreativitás legnagyobb ellensége saját magunk vagyunk, hiszen hiányzik belőlünk a megfelelő önismeret. Az izgalmas beszélgetés a továbbiakban érintette a motiváció, a siker kérdéskörét is, de az érdeklődők választ kaphattak arra is, hogy miként érdemes elindítani egy vállalkozást.