A programról:
Globális tendencia az általános bizalom csökkenése. Annyi információ zúdul ránk minden pillanatban, minden platformon, annyi a téves, vagy gyakran tudatosan hamis információ, hogy nehéz átlátni és eldönteni, kinek és minek hiszünk még. A mesterséges intelligencia térnyerése sem segít ezen. Mégis, hogy lehet ilyen környezetben sikeresen kommunikálni?
Ludvig Orsolya Stefanie közel 30 év piaci tevékenység után kezdte meg a Kommunikációs Műhely kialakítását. Főiskolai tanulmányaival egyidőben kezdett dolgozni, először marketing, majd később kommunikációs területen. Számos nagy nevű multinál dolgozott, de 12 éven át saját tanácsadó vállalkozását is sikeresen üzemeltette. Az utóbbi 10 évben olyan vállalatok boardjában képviselte a kommunikációt mint a Siemens, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary, vagy a Heineken. Számtalan előadást tartott felelős kommunikáció, fenntarthatóság, employer branding témákban, de jelentős tevékenysége a női vezetők támogatásában is. 2013-15 között a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért szervezet elnökségi tagja, 2020 óta pedig az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnökségi tagja. Aktív mentor, mind szakmai, mind általános üzleti területen. 3 gyerekes édesanya, sport és irodalomrajongó.
Előadó: Ludvig Orsolya Stefanie, az MCC Média Iskola – Vállalati Kommunikáció Műhely vezetője
Időpont: 2024. június 25. kedd 17:00 óra
Helyszín: 8900 Zalaegerszeg, Dísz tér 7. (Tudomány és Technika Háza) I. em.