Mire van szükség ahhoz, hogy megvalósuljon a hátrányos helyzetű gyerekek valódi esélyegyelősége? Milyen kilátásai vannak ma egy angol bevándorlógyereknek vagy éppen egy szegénysorsú munkáscsaládból származó fiatalnak a brit oktatási rendszerben? Reális célokra van szükség, vagy merni kell nagyot álmodni? Miért fontos a fegyelem az iskolában, és miért a legsérülékenyebbek szenvednek legtöbbet a hiányától? Milyen mutatók alapján nevezhető sikeresnek egy ország oktatási rendszere?

Többek között ezeket a kérdéseket járjuk körül vendégünkkel, Katharine Birbalsingh-gel, aki egy kivételesen hiteles oktatási szakember, ha a kudarctól a sikerig vezető útról van szó. Katharine Birbalsingh brit tanár és oktatási reformer, a londoni Wembley Parkban található Michaela Közösségi Iskola alapító igazgatója. A magát konzervatívnak valló igazgató ismert kritikusa az Egyesült Királyság iskoláit átszövő kifogások kultúrájának, az alacsony elvárásoknak és a tantermi káosznak. 

Vendégeink:

  • Katharine Birbalsingh, londoni Michaela Közösségi Iskola alapító igazgatója
  • Sullivan Ferenc, az MCC Ifjúságkutató Intézet kutatója
  • Szakos Enikő, az MCC Tanuláskutató Intézet intézeti koordinátora 

 

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

 

Az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban minden esetben regisztrációhoz kötött, melyet az aktuálisan érvényben lévő járványügyi szabályozásokhoz igazítunk.

Regisztráció