Főbb feladatok
- Pályázati dokumentáció teljeskörű ellenőrzése
- Támogatási nyilvántartások folyamatos aktualizálása, elszámolási határidők nyomon követése
- Pénzügyi elszámolásokhoz szükséges dokumentációk összeállításának támogatása, valamint a pénzügyi beszámoló elkészítésében való aktív részvétel
- Szerződések előkészítése, szakmai véleményezése
- Elszámolásokhoz kapcsolódó hiánypótlások teljeskörű ügyintézése
- Törzsadatok dokumentumkezelő rendszerben történő rögzítése, naprakészen tartása
- A területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése
Munkakör betöltésének feltételei
- Felsőfokú gazdasági végzettség
- Minimum 5 év gazdasági területen szerzett tapasztalat
- Kiváló kommunikációs készség
- Nagyfokú precizitás
- Képesség a szoros csapatmunkára és önálló munkavégzésre egyaránt
- Megbízhatóság
- Logikus gondolkodás
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)
Munkavégzés, szerződési feltételek
- Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
- Határozott idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével
Munkavégzés helye
- Budapest, XI. kerület
Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal
Amit biztosítunk
- Hosszú távú perspektíva
- Kellemes munkahelyi légkör
- Fiatalos csapat