Főbb feladatok

  • Pályázati dokumentáció teljeskörű ellenőrzése
  • Támogatási nyilvántartások folyamatos aktualizálása, elszámolási határidők nyomon követése
  • Pénzügyi elszámolásokhoz szükséges dokumentációk összeállításának támogatása, valamint a pénzügyi beszámoló elkészítésében való aktív részvétel
  • Szerződések előkészítése, szakmai véleményezése
  • Elszámolásokhoz kapcsolódó hiánypótlások teljeskörű ügyintézése
  • Törzsadatok dokumentumkezelő rendszerben történő rögzítése, naprakészen tartása
  • A területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Minimum 5 év gazdasági területen szerzett tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Nagyfokú precizitás
  • Képesség a szoros csapatmunkára és önálló munkavégzésre egyaránt
  • Megbízhatóság
  • Logikus gondolkodás
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)

 

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozott idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye

  • Budapest, XI. kerület

Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Hosszú távú perspektíva
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Fiatalos csapat