Kommunikációs igazgatóként a legfőbb feladatom, hogy azt a sokrétű és szerteágazó tevékenységet, ami az MCC-nél történik, érthető formában bemutassuk a világnak. A világnak, ami egyidőben jelent a magyartól eltérő kulturális háttérrel rendelkező nemzetközi közönséget és a dolgaink iránt érdeklődő átlagos magyar állampolgárokat. Kihívás ez abból a szempontból is, hogy az MCC-ben kiváló emberek, nagyszerű események, érdekes történetek és izgalmas projektek százait találhatjuk, amelyeket egyszerre kell befogadhatóvá és szerethetővé tenni egy akadémiai kutató és egy középiskolás tanuló számára.

Tanulmányaimat a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen végeztem angol és kommunikáció mesterképzésen, ahol intézményi kommunikációra és public relations-re szakosodtam. Pályámat gazdasági újságíróként lapoknál és kommunikációs ügynökségeknél kezdtem. A 2000-es évek közepén csatlakoztam a Századvég Alapítványhoz, ahol közel tíz évet töltöttem el – kommunikációs szakértőként, kutatóként, később a Századvég Médiaműhely igazgatójaként. Életemnek ebben a szakaszában a kommunikáció elméleti és gyakorlati megközelítéseivel egyaránt volt lehetőségem foglalkozni. Publikáltam, politikusok, szervezetek kommunikációját fejlesztettem, de olyan nagyvállalatok stratégiai kommunikációját is támogattuk kutatásokkal és tanácsadással, mint például a Tesco, a British American Tobacco vagy a Magyar Telekom. Ezt követően karrieremet a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. stratégiai kommunikációért felelős vezetőjeként, majd a Miniszterelnökség politikai főtanácsadójaként folytattam. Ez utóbbi helyen többek között a Budapest Bank, a Magyar Posta, a takarékszövetkezetek, az MFB Csoport vagy a Nemzeti Közművek vállalati kommunikációjának összehangolásáért feleltem. Az MCC-hez már a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.-től érkeztem, ahol stratégiai és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatóként a kommunikációért felelős területet is irányítottam.