Pályámat gimnáziumi tanárként kezdtem. Történelem és angol tanárként, oktatáskutató és -fejlesztő szakemberként pedagógiai és módszertani fejlesztéssel foglalkoztam. Később gimnázium igazgatóként meghatározó tapasztalatokat szereztem a közoktatás működéséről és fejlesztési lehetőségeiről.
2011-től az Oktatáskutató és Fejlesztő intézet munkatársaként, iskolai konfliktuskezeléssel foglalkoztam több projekt szakmai vezetőjeként, és a gyakorlatban mediátorként számos oktatási vitarendezést vezettem le. Később az iskolai bántalmazás, a bullying jelenség vizsgálata felé fordultam, nevemhez fűződik a nemzetközi KIVA anti-bullying program hazai adaptációjának elkészítése és bevezetése Magyarországon.
2020-tól a Nemzeti Tehetség Központ munkatársaként a "Tehetségek Magyarországa" uniós projekt szakmai vezetője, 2022-től pedig a Mathias Corvinus Collegium egész Kárpát-Medencére kiterjedő Fiatal Tehetség Programjának vezetőjeként dolgoztam. Emellett a Pázmány Péter Tudományegyetemen közoktatási vezetőknek tartok személyiségfejlesztő és konfliktuskezelési készségeket fejlesztő tréningeket.