Mentor: Tóth Miklós Zsombor 

Iskola: Lovassy László Gimnázium, Veszprém

Évfolyam: 12. évfolyam

Kutatási téma: Társadalomkritika a kortárs magyar könnyűzenében

A kutatás elsődlegesen a társadalmi felelősségvállalás módszertanával és belső igényének kérdéseivel foglalkozik. Igyekszik választ találni arra a kérdésre, hogy a közvetített üzenetet milyen közvetlenséggel vagy árnyaltsággal célszerű átadni a lehető legmagasabb fokú hatás érdekében, illetve, hogy alkotói szempontból mi indokolja egy-egy ilyen szöveg megszületését. Befogadók szempontjából a kutatás elsősorban a gimnazista korosztályra fókuszál, akiknek a  politikáról alkotott véleménye még kialakulóban van, és többek között az általuk fogyasztott szórakoztatóipari termékek is hatással lehetnek erre. A kommunikáció jellegét bemutató eredmények tanulságot jelenthetnek  a politikai marketing minden részére vonatkozóan.