Egyetemista koromig aktívan cserkészkedtem, így tapasztalatot szereztem a nálam pár évvel fiatalabb diákok vezetése-fejlesztése, a programszervezés és a közösségfejlesztés terén. Olyan embernek ismerem magam, aki nem ijed meg a kihívásoktól, és rugalmas, jó problémamegoldó képességű, csapatjátékos. Kíváncsi vagyok a gyerekekre, és a bennük rejlő értékekre. Azt gondolom, hogy az MCC keretein belül hatékonyan tudunk dolgozni azért, hogy ezek az értékek a felszínre kerüljenek és kikristályosodjanak.

Angoltanári végzettségem mellett rendelkezem játék- és szabadidőszervező tanári diplomával, valamint közművelődési szakember képesítéssel is. Az utóbbi kettő áll hozzám a legközelebb, ezért szeretek olyan területen dolgozni, ahol a diákok személyiségét a nem formális és informális tanulás eszközeivel fejleszthetjük. Hiszem, hogy az MCC-s közösség egy olyan harmadlagos szocializációs terep lehet a diákok számára, ahol a család és az iskola keretein túlmutatva beilleszkedhetnek a társadalomba, és később az itt megszerzett tudást és készségeket kamatoztatva annak hasznos tagjaivá válhatnak.